بگذارید بمیرم

نیـــــــا ای برفــ زمین جای قشنگی نیستـــــ


زیادی مهربونم؟

به خودم مربوطه !

اخلاقم گنده ؟

به خودم مربوطه !

غرورمو له کردم؟

به خودم مربوطه !

تمام زندگیمو تباه کردم؟

زندگیه خودمه !

از عده ای متنفر شدم؟

به خودم مربوطه !

دوس دارم تنها باشم ؟

حسه خودمه  !

دوباره عاشق شدم؟

دله خودمه !

نگاهم به نگاهش دوختست؟

چشه خودمه !

از روابط فامیلیه الکی خوشم نمیاد؟

سلیقه ی خودمه !

صدای خندیدنم از حد عادی بلندتره؟

خوشحالیه خودمه !

با یه تلنگری به هق هق میوفتم؟

درد خودمه !

دلم میخواد اینجوری باشم...

مجبور به تحمل من نیستید...

نگران نباشید

میروم....

         راحتتان میگذارم.......





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:,ساعت 20:49 نويسنده jojo |